Pachnące logo :: Herba-Thea
Herba Thea herbatyzm i aromaterapia Założona w 2004 roku. Pierwsza w Polsce z samymi naturalnymi herbatami i zapachami.


Perfumy do wnętrz skomponowane na wyłączność Logo zapachowe

Katarzyna Kochańska - tworzy zapachy miejsc. Obecnie komponuje dla rezydencji królewskiej - Pałacu w Wilanowie. Projekt wymaga pracy historycznej i może być gotowy za kilka lat. Tymczasem rezydencje współczesnych Polaków mogą wypełnić się wonią wykreowaną tylko dla danego miejsca, spersonalizowaną. Jedynymi takimi perfumami na świecie!

Metody znane z "Pachnidła" to warsztat pracy Katarzyny Kochańskiej. Obecnie nawania autorskimi kompozycjami polskie pałace, wille, dworki, apartamenty.

Wcześniej stworzyła logo zapachowe artystycznej imprezy Zmysły Sztuki dla Cukierni Królewskiej w Wilanowie, zapachy dzielnic, np. warszawskiego Michałowa, marek, np. Esprit, Spinky Mood Creators, atelier modowych, np. Jola Słoma i Mirek Trymbulak, projektantów dodatków i biżuterii, zapachów i smaków czasopism, np. "Glamour", "Radość Życia", imprez, np. Mironaliów ku pamięci Mirona Białoszewskiego, agencji eventowych, firm, np. Energa na zamku w Rynie, wydarzeń artystycznych, np. wieczoru malarstwa i poezji w Art Bistro w Warszawie czy imprezy metalowej organizowanej przez Hard Zone Old Stars w klubie Proxima, do sieci gabinetów medycyny estetycznej itd.

"Władczyni zapachów", "gwiazda w kuchni", "herbaciana dama" to tylko niektóre z określeń mediów na Katarzynę Kochańską, kreatorkę naturalnych perfum i herbat. Jej wyobraźnia nie zna granic, kipią pomysły na mieszanki autorskich herbat i aromatów wnętrz. Występowała na jednej scenie z Martą Gessler na targach luksusowej żywności, a na portalu Gotujmy.pl, w dziale Gwiazda w Kuchni, obok Jamiego Olivera, Grzegorza Łapanowskiego, Karola Okrasy i innych mistrzów kuchni mówi o luksusowych smakach. Bez zapachu nie ma smaku. Ona zgrabnie to łączy.

Aromamarketing to też komponowanie na wyłączność zapachów do wnętrz dedykowanych marce, instytucji, firmie, osobie, rodzinie, produktowi, wydarzeniu, miejscu, tworzących określony nastrój, np. koncentracji, relaksu, elitarności, wolności twórczej itd. Aromamarketing ma na celu wywołać w odbiorcy zapachu podświadomą reakcję. Zapach czujemy na początku, a potem o nim zapominamy, a on wciąż oddziałuje na człowieka. Może kierować jego decyzjami lub osądem czy nastrojem.

Perfumy do wnętrz lub ciała są tworzone przez kreatorkę z naturalnych, certyfikowanych i ekologicznych olejków eterycznych.

Świat "Jasminum" i "Pachnidła" na wyciągnięcie ręki.
Zamów swój królewski zapach, indywidualne perfumy do wnętrz: info@herbathea.pl

Herbaty z naturalnych składników stworzone na wyłączność Logo herbaciane

Katarzyna Kochańska komponuje wciąż nowe smaki herbat na zamówienie jako logo wydarzenia, firmy, marki, kolekcji itp. Taka niepowtarzalna kompozycja z naturalnych składników, tzn. herbata dedykowana np. artyście, instytucji lub marce, może być opatrzona przywieszką z logo lub nazwą. Nazwa nie musi być nazwą firmy czy marki. Może to być czyjeś imię, jeśli dedykujemy herbatę osobie. Może to być nazwa własna, np. Planeta L jako herbaciane przedstawienie świata artysty-malarza o imieniu Leszek, lub nazwa czyjejś willi, jeśli dedykujemy mieszankę osobie. Może to być nazwa poetycka nastroju, klimatu, stanu, który chcemy stworzyć, np. Kino Relaks albo Wakacje z Blondynką, Świątynia Dumania, Business Time, Lazy Morning, Good Mood, lub Orient Ekspress, czy Five O'Clock dla Duszy, albo Afro-Dyzjak, Senior w Ciechocinku, Rozważania nad Stawem (któremu brakuje glukozaminy). Może to być herbata dedykowana miastu, np. Poznań Doznań, oficjalna herbata mistrzostw świata albo wykreowana specjalnie, żeby zilustrować smaczki najnowszej kolekcji, herbata rozgrzewająca, afrodyzjakalna, relaksująca, antyprzeziębieniowa, odmładzająca, poprawiająca koncentrację i pamięć, na lepszy stan skóry, paznokci i włosów, dla rekonwalescentów, orzeźwiająca, na dobry nastrój oraz wiele innych. Chodzi o połączenie skojarzeń, np. Grójec - jabłka. Chodzi o wyróżnienie firmy czy działań z tysiąca innych podobnych. Smakowo-zapachowa kropka nad i.

Do zrealizowanych projektów zalicza się m.in.: kompozycja prawdziwego earl greya z naturalnym olejkiem z bergamoty i z kwiatami lawendy dla agencji Evolution PR jako prezent dla dziennikarzy związany z produktem, o którego wizerunek dba agencja. Ponadto dla agencji PR Macte! dla jej partnerów farmaceutycznych Nycomed i Unipharm herbata z suszona pomarańczą, migdałami i innymi smakołykami. Na zamówienie pisma kobiecego "Glamour" jego wizytówka herbaciana w formie herbaty darjeeling (szampana wśród herbat) z luksusowymi dodatkami typu róża, kwiat muszkatołowca, kardamon, płatki żeń-szenia itd. Dla marki Lipton komponowanie wyjątkowej herbaty na wykładzie/pokazie promującym wejście na rynek nowych herbat w piramidkach. Dla malarza Leszka Kobylińskiego na zamówienie organizatorki wernisażu - Planeta L, czyli mieszanka plastrów imbiru w czarnej herbacie assam, z dodatkiem kwiatów o odurzającym zapachu i owoców jeżyny.

© 2009-2017 Herba Thea design by MindBorn kontakt: info@herbathea.pl